読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

☆BTC(ビットコイン)で稼げる!!案件に身を持って投資中~☆ 高配当金利・HYIP=ハイプの検証 (;・∀・)

HYIP・ハイプ上等!? 1日=1.0-3.0%の金利配当がヤバすぎる件について調査!& 検証中~ (*'▽')

SportArb・スポートアーブのウィークリーメールです。

Sport Arb スポートアーブ

スポートアーブは毎週末メールが来ますが、先日のメールです。

 

TradeBTC が SportArb に買収されました。
ということを言われています。

SportArb でも仮想通貨のトレードを行っていて、
TradeBTC とは別のウェブサイトで運営するよ。

といったことが言われています。

 

これが良いのか悪いのか? は分かりませんが、
スポートアーブからすれば、大きくなってきたので安心ですよ。
と言いたいのかな。。と思いますが、
新たな再投資としては僕は予定はありませんです。

 

(一部省略しています。 訳は直訳です。)

 

—- ここから —-

 

Dear investors,

親愛なる投資家の皆様へ

 

Another week has ended and it is now time for me to sit down for a few minutes and share our most recent achievements with you. SportArb has just crossed the 33,500 registered members mark and we could not be more excited about these results.

 

別の週は終わり、それは、現在、数分の間私が座り、
私達の最も最近の業績をあなたと共有する時間である。

SportArbは、たった今、
33,500登録されたメンバーマークと交差したところで、
私達はむしろ、これらの結果について興奮するはずがない。

 

 

We will start with some very big news: SportArb has just acquired TradeBTC.biz, another online investment pool. We have been negotiating this acquisition for a few weeks now and finally closed the deal yesterday. TradeBTC invests in cryptocurrency trading and this is something I have been learning for a while now.

 

私達はいくらかの非常に大きいニュースで始める:SportArbは
たった今TradeBTC.biz、
別のオンラインの投資プールを取得したところである。

私達は、それゆえと最終的に閉じられた数週の間、
この獲得を協議している 取引 昨日。

TradeBTCはcryptocurrency交換に投資し、
これは、現在しばらく私が学んでいる何かである。

 

 

Their trading team will be joining our own internal trading team soon but, for the sake of efficiency, we will manage both websites individually since they have separate investment pools. If you are interested in investing in cryptocurrency trading as well, just to go TradeBTC.biz now and see what we can offer.

 

それらの取引チームはすぐ私達自身の内部の取引チームに参加するけれども、
効率のために、それらが別個の投資プールを持っているので、
私達は両方のウェブサイトを個々に管理する。

もしあなたが、その上取引しているcryptocurrencyに
投資することに興味があり 行くだけである
現在のTradeBTC.biz 、見なさいならば 私達が提供できるもの 。

 

 

I truly believe that having a smart diversification of one’s investment portfolio and even though sports arbitrage has always been my number 1 income source, I personally invest in crypto currencies, working closely with exchangers moving large amounts of money between different platforms, currency trading and most recently, I am investing in a few progressive startup companies in Europe.

 

私は本当に信じて that 人の
投資ポートフォリオのスマートな多様化を持っている 、
スポーツのさやとり売買はいつもであり
私の番号1収入源 、私は暗号の通貨に個人的に投資するけれども、
種々のプラットフォームの間の大きい金額を動かしている交換器を身近に働く
通貨交換および最も最近 私 ヨーロッパの少しの進歩的な新興企業に投資している。

 

 

I would also like to say a big thank you for those who have been submitting their video reviews about SportArb. We have a backlog of videos to be approved and we will be adding your bonus points very soon. I am truly happy to see all your activity in this promotion and amazed by the number of different nationalities I can see in the videos. As you know, my goal is to make SportArb as international as it can be and these videos just prove that we are in the right track.

 

私は、大きさが、SportArbについての
それらのビデオレビューを提出している人々をあなたに感謝すると言いたい。
私達は、承認されるビデオのバックログを持ち、
私達は非常にすぐあなたのボーナスポイントを追加しているであろう。

私は、ビデオに、このプロモーションにおいて
すべてのあなたの活動を見ることが本当にうれしく、
種々の国籍の数により驚かされて、私は見ることができる。

あなたが知っているので、私のゴールは、SportArb として を、
それがであるかもしれず、ただ、これらのビデオが、
私達が右のトラックにいることを証明するので、国際的にすることである。

 

 

We also collected some interesting feedback about our Android app and new improvements and functionalities will be added shortly. We have a few thousand users who already downloaded our app so please don’t hesitate to send your feedback on how we can make it even better.

 

私達は私達のアンドロイドアプリについての
いくらかの興味深いフィードバックも収集し、
新しい改良と機能は、まもなく追加される。

私達は、すでに私達のアプリをダウンロードしていた
数千人のユーザーを持っている
そうどうぞ、あなたのフィードバックを、
どのように私達がそれをいっそうよくすることができるか
送ることをためらわないでください 。

 

 

In terms of product updates, Ethereum will be added this week as many of you requested and we have managed to integrate Ethereum with our investment pool.
To finish with updates, more than 2500 investors have already ordered their plastic or virtual debit cards from spectrocoin.com using codes SPORTARBPLASTIC or SPORTARBVIRTUAL. If you haven’t ordered yours yet, please do it now since they will only be available for free until the end of this month.

 

製品アップデートについて、あなたたちの多くが要求し、
どうにかして私達がEthereum(イーサリアム)を
私達の投資プールと統合するようにEthereumは今週追加される。

アップデートを終えるために、
すでに、2500人を超える投資者が、コードSPORTARBPLASTIC
またはSPORTARBVIRTUALを使ってそれらの
プラスチックのまたはバーチャルなデビット・カード
spectrocoin.comに注文していた。

もしあなたがまだあなた方のものを注文していなかったならば、
どうぞ、今月末まで今すぐそれらが
自由に入手可能であるだけで のために ので、それをしてください。

 

 

SportArb is a life changer for myself too and it will definitely be the biggest project I have ever managed. Our projections for the next year are very positive and I am eager to be writing to all of you in 2018 comparing our venture statistics to this initial moment we are currently living. Thank you for your continued trust; I will not let you down.

 

SportArbも独力でライフチェンジャーであり、
それは、明確に、これまで私が管理したことがある
最も大きいプロジェクトである。

翌年のための私達の投影は非常にポジティブで、
私は、私達のベンチャー統計を、
現在私達が暮らしているこの初期の瞬間と比較している

2018年にあなたたちのうちのすべてに手紙を書きたがっている。
あなたの続けられた信頼をあなたに感謝する;
私はあなたをがっかりさせない。

 

Ronald

ロナルド

 

— ここまで —

 

良いことを言われていますが、
悪いことは言うはずが無いので、

「すべてを信じて再投資 200% 行きます!」

 

などは考えない方が懸命です (._.)

pandemic.premi-ja.com